E3 Energiek
eerdere
edities
tell a
foodfriend
ENERGIEK
VAN GEZOND NAAR ENERGIZING
Het alledaagse wordt bijzonder
De consument is inmiddels gewend geraakt aan de verse sappen en salades in de horeca. Zichzelf vernieuwende concepten als La Place blijven hun assortiment updaten met verse sappen van seizoenfruit. Ook vers gesneden fruit voor onderweg is een groeier. Nu komen we aan bij de volgende fase in de health-rage: food en drinks als energizer. En dus kiezen we voor ultragezond grassap, vitamineshots en vegetable-powerboosts.
Soep en thee
Als we naar de toekomst kijken zullen andere producten de concurrentie met juices aangaan: soep en specialiteitenthee. De mogelijkheden met soep zijn onbegrensd en onontdekt. Cup-a-soup is pionier in de creatie van nieuwe soepmomenten, maar staat kwalitatief aan het begin van de soepevolutie.
De belangstelling voor bijzondere thee neemt nu al fors toe. De eerste Nederlandse Teabar is in 2009 in Amsterdam geopend. Thee en de bereiding ervan wordt steeds professioneler. Waar koffie pit en kracht levert en oproept tot actie en prestatie, vraagt thee juist om een moment van bezinning en contemplatie.
Jay's Juices
Vitamineborrel
Grassap is Jay’s specialiteit. In de kelder groeien bedjes met speciale grassen die hij voor jou met de hand snijdt en in de blender stopt. Het sap vangt hij op in een borrelglaasje en dat bezielde vitamineshot beschermt en vitaliseert je de hele dag door. Jay’s juicebar staat voor een gezonde levensstijl en zijn bijzondere signature-juices zijn energizing.
www.jaysjuices.nl
Frood
Verse veggies
Frood sluit aan bij een bewuste, vitale en gezonde lifestyle. Niet alleen worden alle juices ter plekke vers bereid, maar alle groenten en fruit gaan pas de blender in nadat jij je keuze hebt gemaakt.
www.frood.nl
Teabar
Blend it yourself
Teabar is Nederlands eerste theebar. Door middel van ruiken, voelen en proeven stellen gasten uit 60 verschillende soorten hun eigen blend samen; een unieke theebeleving.
www.teabar.nl
Salades
De opmars van de salade zet door. In Nederland verwachten we binnen nu en vijf jaar een forse toename van gezonde Fast Good eetconcepten, geënt op vrouwen die minder tijd besteden aan thuis koken. Ook zien we de introductie van het begrip moodfood: eten dat je niet alleen gezond houdt maar ook vrolijk en gelukkig maakt.
http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.jaysjuices.nl
http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.marqt.nl
http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.frood.nl
http://www.shootmyfood.net/m/magstream/shootmyfood/content/link.php?url=http://www.teabar.nl